Garance 100% spokojenosti u Eurony

Skvělý servis

Líbí se mi, jak Eurona vychází zákazníkům vstříc. Pokud se stane a jste s něčím nespokojeni, můžete výrobek vrátit, ale možná je lepší znova si přečíst návod a zkusit znova. Pracujeme s přírodními enzymi a ti potřebují čas a vždy obsah láhve důkladně protřepat. Uklízíme podle metody NKÚ – protřepat obsah, naředit podle návodu pak nanést na čištěnou plochu a nechat působit. Čas působení využiji: dám si kávu (doporučuji kávu od Eurony nezakyseluje žaludek) a na úklid doporučuji houbičkou kterou dostanete jako dárek k univerzálnímu úklidovému prostředku. Přesto je důvod k reklamaci, je tu pár zásad.

Co je potřeba splnit

Když jste nespokojení a chcete výrobek vrátit, musí mít alespoň 80 % obsahu.

Reklamaci je potřeba uplatnit do 30-ti dnů po převzetí zboží. Pokud vám tedy přijde balík, výrobky hned vyzkoušejte. Vyplňte reklamační protokol.

Co se bude dít

Po vrácení výrobku vám Eurona zašle nový výrobek, vymění za jiný nebo vám hodnotu výrobku odečte v příští objednávce. 

Praktický návod

Na stránkách Eurony klikněte na “Kancelář” a v pravém sloupci najdete Reklamační protokol, který vyplníte (jméno, registrační číslo, adresu, telefon, e-mail). Napište důvod reklamace, datum objednání, číslo faktury a zda požadujete výměnu zboží, zaslání v další objednávce nebo vrácení peněz (pak uveďte i číslo účtu). Reklamované zboží zašlete na adresu sídla společnosti: Eurona s.r.o., Lhota za Červeným Kostelcem 261, 549 41 Červený Kostelec.

Jak vše urychlit

Pro urychlení reklamace můžete nejdříve zavolat  nebo napsat e-mail. 

ZÁKAZNICKÁ LINKA EURONA s.r.o.: Po – Pá 8h – 16h hod

E-mail: prodej@eurona.cz

telefon: +420 491 451 516

telefon SK: +421 692 022 727

Ptejte se

Věřím, že taková situace nenastane. Často je to spíš neznalost výrobku. Hlavně na začátku ještě nemáme “třepací návyk” – výrobky obsahují minimum chemie a je potřeba je vždy před použitím protřepat. Výrobky z Eurony jsou koncentráty, je potřeba je ředit. Tak předejdeme nespokojenosti z neznalosti. Pokud si nejste jistí, ptejte se a pište. Jsem tu pro vás a nejsou to jen slova.